Znajdź nas na:
Spotkajmy się #wGdyni – wizyta studyjna!

Dwa dni, jedno miasto, mnóstwo ludzi, mnóstwo atrakcji, wrażeń, pysznego jedzenia, zaskakujących miejsc. Zapraszam Was serdecznie na relację z wizyty studyjnej w Gdyni!

Miałam niezwykłą przyjemność poczuć się jak turysta kw mieście, w którym mieszkałam 8 lat – #wGdyni. Podczas akcji #spotkajmysiewgdyni poznałam Gdynię z zupełnie innej strony. Cała przygoda rozpoczęła się w Teatrze Muzycznym, gdzie wraz z kompanami z różnych stron polski mogłam stanąć na scenie teatru, obejrzeć kulisty i zajrzeć do zakamarków, które nie są dostępne dla zwiedzających! Robi wrażenie!

Kolejnym miejscem, które odwiedziliśmy był prom Stena Line Polska! Na promie czekał na nas lunch oraz zwiedzanie niedostępnych dla pasażerów miejsc, jakimi jest mostek kapitański oraz maszynownia!

Jednak pierwszym przystankiem na promie była restauracja, gdzie zaserwowano nam krem z homara oraz do wyboru morszczuk i comberki. Tutaj ciekawostka – czy wiecie, że Morszczuk jest maskotką Stena Line, której wizerunek widnieje na placach zabaw na promie i która wita małych gości na statku? 🙂

Następnie Kapitan statku zaprosił nas na mostek! Pogodę mieliśmy jak na zamówienie! Przepiękne błękitne niebo, słońce i wspaniała widoczność. Lepiej być nie mogło! To było wspaniałe przeżycie.

Z samego szczytu statku udaliśmy się prawie na sam dół – do maszynowni! Głośno, duszno i arcyciekawie! Tego nie da się opisać – sami zobaczcie!

Kolejną atrakcją były odwiedziny, w uwielbianym przez nas Centrum Nauki EXPERYMENT! Każdy z nas mógł poczuć się jak dziecko 😉 Chyba nie muszę dodawać, że śmiechu było mnóstwo, bo najlepszą opcją na naukę jest zabawa!

Pierwszy dzień kończyliśmy bardzo dorośle w Browar Port Gdynia na prawdziwej uczcie!

Kolejny dzień był jeszcze bardziej intensywny niż pierwszy! Wyobraźcie sobie, że mieliśmy swój własny trolejbus, który woził nas po różnych zakamarkach Gdyni! Własny trolejbus!!! Petarda! Zwiedzaliśmy m.in. zajezdnię trolejbusową oraz Gdynię Arenę. Podczas podróży naszym trolejbusem poznawaliśmy ciekawostki o Gdyni, którymi raczył nas Michał Miegoń, którego wiedza na temat historii Gdyni jest powalająca!

Kolejnym punktem naszej wyprawy był absolutnie niezwykły i fenomenalny hotel Quadrill! O istnieniu tego miejsca nie miałam pojęcia. Jest to hotel tylko dla dorosłych, utrzymany w klimacie Alicji w Krainie Czarów. Częścią hotelu jest restauracja Biały Królik. Hotel jest niesamowity! Przepych, forma, dbałość o detale – coś wspaniałego!

Po bajkowym pobycie w hotelu Quadrill udaliśmy się (oczywiście naszym trolejbusem) na zwiedzanie ORP Błyskawica! Błyskawicznie zwiedziliśmy wnętrza okrętu i udaliśmy się na zacumowany nieopodal statek DRAGON, którym wypłynęliśmy w rejs po zatoce. Raczyliśmy się rumem i morskimi opowieściami, dopóki nie zaczął padać śnieg i wiać mrożący wiatr. Niemniej jednak pod pokładem było równie ciekawie! Nasz rej zakończyliśmy przy słonecznej już pogodzie przy Muzeum Emigracji w Gdyni.

Muzeum Emigracji darzę niezwykłą sympatią! Uwielbiam tą przestrzeń i surowość. W budynku muzeum mieści się restauracja Mondo di Vinegre, w której zakończyliśmy naszą dwudniową przygodę. Wyśmienite jedzenie z pięknym widokiem na port było idealnym zwieńczeniem, tych dwóch dni!

Dziękuję pięknie Katarzyna Mysiak i Miasto Gdynia za zaproszenie i wspaniałą gościnę. Dziękuję, że mogłam od nowa odkryć miasto, które wydawało mi się, że dobrze znam.

Publikacja: 15 kwietnia 2019

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warto przeczytać
Punkt widokowy – Gdynia Kolibki.

Wieża widokowa Gdynia Kolibki poleca się w ładną pogodę! Taras widokowy umieszczony jest na wieży telekomunikacyjnej,…

Spotkajmy się #wGdyni – wizyta studyjna!

Korona Starego Gdańska

Korona Starego Gdańska to jedna z atrakcji turystycznych Gdańska, gdzie zbiera się pieczątki za zdobycie punktów widokowych!